**BLACKPEARL85**

*EVERY DAY MATTERS**

body combat november 19, 2010

Filed under: Okategoriserade — blackpearl85 @ 2:35 e m

i dag är det body combat  igen=) jiiipppiiiiieeee!!!!

skööönt att få röra på sig och få igång muskler som man inte visste att man ens hade=) har haft lite mindre ont längst ner i ryggen efter jag börjat träna så jag kör på så länge det går.=) har velat köpa mig ett sånt där 10 kort så man kan gå hur man vill i ett år…fast 10 ggr då…men det skulle vara najs att ha!

sen börjar det ju växa fram lite muskler på magen oxå….lite småt=)

 nee nu ska jag ta och packa tränings påsen och göra i ordning här hemma…ser ut som ett bombnedslag…hur mycket jag än städar är det satan grjjer i alla hörn och kläder överallt! blir galen!

vi höres!

 

TJAAOO!!

 

good mooorning=)

Filed under: Okategoriserade — blackpearl85 @ 7:58 f m

morgon på ripvägen

tog mig en kopp kaffe och tittade ut genom fönstret…ser riktigt myysigt ut men fyy fan så kallt 17 minus… brrrrr!

hmmm ska börja göra mig i ordning nu och sedan fara och inhandla julklappar =)

vi höres!

TJAAOOO!!